Massía Can Miret

La Masia Can Miret, situada a la localitat barcelonina de Llinars delVallès, rep a diari a veïns de tota la comarca per passar un dia de camp i gaudir d’un entorn natural i aliments frescos i sans.

Una finca Popular.El encant de la finca i el seu entorn, unit a la prohibició de fer foc al bosc, va fer que aviat els veïns de lalocalitat comencessin a demanar permís a Rosa y al seu marit per passar el dia a la seva finca. El boca a boca va fer la resta i en pocs anys la Massia Can Miret s’ha fet popular a la comarca.

MAPA DE LOCALITZACIÓ DE LA MASSIA DE CAN MIRET



Ver Llinars del Vallès en un mapa más grande

Localización Can Miret en Foursquare

Tel: Can Miret. 938410328

Quant a Ignacio

Idees i projectes a la xarxa. Serveis Web i molt més a Internet Ok Serveis 2.0 Ignacio Chicharro
Aquesta entrada s'ha publicat en El meu Poble i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

5 comentaris a l'entrada: Massía Can Miret

  1. Eva alfonsea diu:

    Hola,querría celebrar el cumpleaños de mi hijo haciendo una calçotada ,es el 8 de diciembre y necesito saber si en caso de lluvía hay algún sitio donde resguardarnos y a la vez un poco de información ,no hemos estado nunca en can miret,sólo nos han hablado de él.
    Gracias.
    Atte.Eva Alfonsea

  2. Mònica diu:

    M’ agradaria sapiguer si tenen cistelles de bàsquet,apart de les porteries.Gràcies

    • llinars diu:

      T’aconsello que truquis per telèfon i els preguntis directament a ells, Gràcies per la teva aportació
      938410328

  3. Juan Antonio diu:

    Yo estuve hace dos años, y la verdad es que me gusto mucho, por el trato, por el lugar, por las barbacoas, por que estan bien fabricadas son grandes y la leña es buena, los labavos estan muy limpios, puedes comprar verduras y pollos y conejos de corral, tienen servicio de bar, me refiero a que despues de comer puedes ir a la masia y te sirven el cafe y la leche para que te la lleves a la mesa donde estas, y lo bueno tambien es que si te se olvida algo, por que ya sabemos que cuando los de ciudad vamos al campo siempre se olvida lo mas importante, pues ahi lo puedes comprar, como por ejemplo la sal el aceite el vinagre las patatitas del niño o joder no hemos traido los tomates, etc etc, pues no te preocupes que en la tiendo lo tienen y a precio razonables. Venga animaros y reservar mesa.

Deixa un comentari